lørdag den 24. maj 2014

Storebrors magi

Der har været ret meget gang i min blog i denne tid. Jeg har været i gennem noget, sammen med nogle af de personer, som betyder allermest for mig.
Jeg har trukket en veninde i gennem dette, for at kunne få vejledning, jeg har haft en bekymret familie og en bror, der har prøvet alt for at få mit humør op, hvilket har hjulpet en del. Min bror er en dreng, der altid vil elske mig, uanset hvad der sker. Han vil altid stå lige bag mig, med det samme smil igen og igen og igen. Han vil altid kramme mig så hårdt, at jeg ikke vil kunne trække vejret. Han er der, og han er min helt egen storebror. Men vi har vel begge noget af det samme i os, så det er vel ikke så underligt, at vi har det bånd, som vi har.

Jeg har også været i sang humør, mest fordi det hjælper mig med mine følelser generalt så..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar