søndag den 25. maj 2014

Når det er forsent

Jeg har aldrig i min vildeste fantasi troet, at det skulle ende på denne måde. At jeg først opdager det nu, er bare en træls situation. Jeg har såret en person så meget, at vi nu ikke kan snakke sammen på samme måde, som vi har gjort. Den person som jeg har haft hurtigst tillid til, er der ikke mere. Jeg håber en dag, at vi kan snakke sammen igen, for jeg ved, at dette kommer til at være en smertefuld rejse. Jeg kommer til at savne alt. Han var faktisk blevet min bedste ven, og jeg lod set ikke mærke til det, jeg havde for travlt med alt mulig andet, jeg ødelagde det hele i stedet. Undskyld. Undskyld for alt.

Jeg håber det bedste for dig, for du er en virkelig fantastisk og sød dreng. Jeg håber, at vi en dag kan snakke sammen sådan rigtigt igen, for jeg ved, at jeg kommer til at savne det utrolig meget. Ligegyldig hvor vi står lige nu, så vil jeg holde af dig hele vejen igennem. Rom blev ikke bygget på en dag, og ting tager tid. Men når alt dette, forhåbentligt, går over, vil jeg glæde mig til at snakke med dig om alt endnu engang, for vi har så mange tanker, der er ens, og vi har så meget tilfælles.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar