torsdag den 22. maj 2014

Snak, snak, snak

Kun fantasien sætter grænser - dette er det, som man siger. Men når fantasien løber løbsk, kan det gå ud over andre. Rygter spredes som skovbrænde, og der er nogle, der kan komme galt af sted. Der bliver snakket rundt i krogene, og det er noget, som de fleste oplever. Der bliver snakket rundt omkring på skolen om mig. Jeg hører ting, og det er nogle ting, som helst ikke skulle gå rundt om mig. Heldigvis har jeg nogle venner, som kan fortælle mig de ting. Jeg takker.
Man skal være virkelig forsigtig med det, som man går rundt og siger om andre, for det er slet ikke sikkert, at det er rigtigt. De fleste vil også gerne vide, hvad der bliver sagt om en.

Desuden er jeg begyndt at snakke mere med en af mine venner, og det er faktisk virkelig rart - jeg vil dog sige, at det er svært at få personen til at tale om personlige ting, men det kommer nok hen ad vejen.

Udover det så snakker jeg mindre med en af mine andre venner, hvilket ikke er så godt. Jeg håber bare, at jeg i fremtiden kommer til at snakke med personen lidt mere. Men det må tiden vise. Det er jo ikke fordi, vi ikke er venner mere. 


1 kommentar:

  1. Jeg kan rigtig godt lide den måde du skriver på og dine tegninger under hvert indlæg er da bare for søde!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet