lørdag den 28. juni 2014

Matas bladet SKØN

Jeg tror, at de fleste kvinder i Danmark har læst bladet SKØN, der lægger tilgængeligt gratis i Matas butikkerne rundt omkring i landet. I sidste magasin nr. 115/Juni 2014 på side 47 dukkede en model op, hun havde brunt hår, røde læber og med hænderne nede i en hvid buksedragt. Det der var så særligt ved denne model: Hun var super tynd! Hun lignede et skellet med skin. Matas har efterfølgende trukket deres blade tilbage, men jeg sidder faktisk med et af bladene her hos mig nu. SKØN hylder den naturlige kvindekrop, det skriver SKØN i hvert fald selv på deres facebook side, men lige præcis denne model hylder ikke den naturlige kvindekrop. Hvis jeg skal være ærlig, så lå jeg ikke mærke til hende, da jeg første gang så bladet i gennem. Jeg håber bare, at de næste gang tager et tjek på deres modeller/billeder, for at se om de er naturlige. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar