søndag den 22. juni 2014

Hvorfor en blog? Hvorfor dette? Lille update

Over 2000 visninger på min blog. 0 faste læsere. Mennesker der kigger på denne blog engang imellem ved uheld eller bare af ren nysgerrig, vil jeg gerne sige tak til.

Jeg har ikke rigtigt fortalt, hvorfor jeg skriver blog, eller hvorfor jeg skriver om disse ting, og jeg synes, at I fortjener en forklaring.

Gennem mit liv har der været udfordringer - ligesom alle andre mennesker på denne store, grønne og blå jord. Jeg har været trist utallige gange, jeg har smilet millioner af gange, og jeg har fået andre til at smile, hvilket er noget, jeg mener, er en af de vigtigste ting, man kan gøre for andre. Et smil kan gøre så meget.
Jeg startede med at skrive blog i 8. klasse. Det var en trist blog med en masse uhyrlige tanker, dette fortsatte i 9. klasse, hvor den for alvor blev opdaget, og der blev sat en stopper for det. Jeg startede op igen med denne blog. Bloggen her har triste øjeblikke, men den skaber også et godt indblik i livet - efter min egen mening.

Det jeg vil med denne blog:
  1. Jeg vil skabe en helhed mellem os mennesker 
  2. Dele mine tanker og oplevelser 
  3. Være heldig med at hjælpe andre 
  4. Vise at du ikke er alene i verden med disse tanker 
 Jeg ved ikke, hvem det er, der læser min blog. Jeg ved bare, at der må være nogle, der gør. (Dog ved jeg, at nogle fra min klasse læser min blog)

(Ville også lige informere jer om, at jeg har sommerferie, så det er bare dejligt)

Anden update herfra 

Jeg er begyndt at tænker mere over min krop/vægt. Jeg er begyndt at lave mere motion - jeg tænker også, at det er ved at være sommer, og det skader ikke at være for alvor klar til sommer solen. Jeg har også være i mine bikinier, men jeg kan godt fornemme, at jeg nok skal have fat i en ny, fordi jeg ikke var så køn i de andre. Problemet med dem jeg har nu, er at i den ene, kan jeg bedst lide underdelen, og ved den anden, kan jeg bedst lide overdelen. Jeg skal have fat i en, hvor jeg kan lide både det øverste og det nederste - og som sidder godt. Det bliver en krig. 

  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar