søndag den 1. juni 2014

Første fest i lang tid

Det er meget lang tid siden, at jeg har været til fest. Måske et år, måske mere. I weekenden var jeg så til en fest, jeg var meget imod at gå til. En pige fra klassen holdte 18 års, og jeg var inviteret - ligesom de andre fra klassen var. Jeg var meget imod at komme til festen efter alt det i forrige weekend, men jeg blev overtalt. Både af venner men også af familie der mente, at det var en god idé at være mere social med klassekammeraterne.
Aftenen startede fint ud. Jeg havde tidligere på dagen være til "Stafet for livet" for at støtte kræftensbekæmpelse sammen med nogle af mine venner.
Men jeg kom så til festen, hvor vi fik noget mad og noget is til dessert. Jeg drak lidt øl og lidt andet, jeg fik snakket en del og ja.. danset, sunget - alt det der følger med. Alt gik dog galt sidst på aftenen, og jeg vidste, at det var min tid til at komme hjem. Der skete en del, som ligger mellem mig og personen, og det er ikke noget, som jeg har lyst til at dele. Jeg ved bare nu, at jeg er nød til at følge min mavefornemmelse på sådanne nogle ting. Jeg har lært en masse ting, som jeg kan bruge videre i fremtiden, og jeg ved mere om, hvordan man takler sådanne situationer.

Jeg ved, at få ting kan ødelægge et venskab, og nogle gange kræver det en lille ting, at få det på rette kurs igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar