torsdag den 13. marts 2014

Kort eller langt hår


Jeg har haft en diskussion i gang i dag. Den gik på, om drenge bedst kunne lide piger med langt hår eller kort hår. Det gør mig en smule fornærmet og vred, at de drenge jeg spørger, synes at langt hår er pænest. Jeg synes, det er tumpet og dumt, for ens hårs længde burde være ligegyldig!
Måske overreagerer jeg - men helt ærligt!
Skal dog sige, at det er et par drenge, der okay siger, at det kommer an på, hvem det er.
Til dem med den kommentar TAK!
Jeg har hår til skuldrene så semi-kort. Jeg er måske bare en smule træt af, at der er så meget, der handler om det ydre og ikke det indre. Man bliver så hurtig dømt nu om dage.
Det er svært at være sig selv, når man ved, at der er folk, der vurderer en udenpå. Vi skal se så perfekte ud... Ja.. Måske er det bare mig......?  Virkelig undskyld hvis jeg har været streng overfor nogle af jer, der læser dette.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar