fredag den 21. marts 2014

Awkward

Vi kender alle sammen ungdomsserien Awkward, eller de fleste piger gør..
Man møder pigen Jenna, som er en super sød pige. Hun er 16 år - i hvert fald i den episode, jeg er nået til. Hvilket er en pige på min egen alder. Hun skriver blog, ligesom mig, om sine problemer, oplevelser, erfaringer, livet etc. Jenna har været igennem nogle kærlighedsproblemer mellem to fyre, som tilfældigvis også er bedste venner. Ellers følger man bare Jenna, hendes veninder, hendes forældre, hendes skolegang - bare hendes hverdag.
Men altså det jeg vil frem til er, at hun har sex, og hele tiden har hun en dreng. (Eller næsten hele tiden)
Jeg kan bare ikke forstå det! Jeg er en pige på 16 år, og jeg har haft en kæreste - dog i 7 måneder, men jeg har aldrig.. gjort "det". Det er bare som om, at alle personer i den serie, har gjort "det".
Det er forskelligt fra person til person, om hvornår de er klar, og jeg mener også, at det skal være med den helt rigtige!

Serien fremstiller bare, at det er så nemt at finde kærligheden og at få en kæreste. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar