søndag den 23. marts 2014

Et smil, et grin og en tåre

I morgen er sidste dag med min elskede hund, Figo. Han er en gammel hund, og det var ved at være hans tid. Jeg er bare så ked af det indvendigt. Han er min 2. hund.
Han er blevet meget tynd, og kan bare ikke klare mere. Min bror har snakket med min far om det, og vi har besluttet, at min far tager Figo til dyrelæge i morgen. Jeg kommer til at savne hans nuttede brune øje og også hans gøen. ♥

Min bror var på besøg her for morgenen af. Det var virkelig hyggeligt. Min far skulle låne bilen, så han kunne hente vores stedsøster på vores stedbrors efterskole. Så i mens snakkede og spillede min bror og jeg minecraft sammen. Det var virkelig hyggeligt. Jeg savner ham faktisk. At pjatte med sin storebror er det bedste!

I næste weekend skal jeg flytte.
Min mor har faktisk haft mareridt om mit rod, på det værelse jeg har nu. Jeg har ret mange ting - og i sær tingeltangel! Der ligger også en masse tøj på gulvet, og min mor - og jeg - er nervøs for, om der er plads til alle mine ting.

Mine klassekammerater er på skype hele tiden!
De snakker og snakker og snakker!!
Der er et par stykker af drengene der hele tiden, snakker om spil - mange spil. Jeg spiller kun minecraft og CSS...
Men sådan er det! Vi har alle forskellige interesser. De er nu gode nok. Men kender vi hinanden sådan rigtigt? - Det vil jeg ikke påstå, at vi gør. Måske om et år?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar