onsdag den 26. marts 2014

Ris/ros, samtaler med lærer om karakter

Jeg har været ude til samtale med min his/samfundsfags lærer og min dansklærer. Bare roligt! Det var ikke noget alvorligt. Alle fra klassen skulle ud og høre deres standpunktskarakterer.
En af de bedste ting der blev sagt, var min dansklærer. Hun fortalte, at jeg skrev virkelig godt etc. Det var noget, som virkelig betød noget for mig.

Jeg er blevet en smule uvenner med en af mine klassekammerater. Det er umiddelbart ikke så godt. Jeg har ikke snakket til ham hele dagen, og jeg tror, at situationer har udviklet sig til det omvendte. Jeg tror nemlig, at han er blevet sur på mig. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op. Det må tiden vise.

Jeg er forresten startet til atletik. Forsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar