fredag den 28. marts 2014

Weekend og flytning

Denne weekend er nu planlagt. Jeg skal flytte.
Nogle fra klassen holder gyseraften med en masse gyserfilm, men jeg afslog venligt.
Jeg skal flytte til et helt nyt hus, hvor jeg får et mere firkantet værelse, end jeg har nu. Jeg er meget i tvivl om, om det er plads nok til ALLE mine ting. Så er der også lidt lektier, det skal laves - som sædvanligt.
Vennen fra forrige indlæg er jeg igen på telefod med. Hans lille stunt fra i går (hvor han ikke snakkede til mig), gik vidst ikke helt, som han gerne ville have det - hvilket jeg er meget tilfreds med. Han læser desuden også min blog, så han havde læst mit indlæg, og forstod mit budskab i det.
Vi snakker nu sammen igen, så jeg vil mene, at alt er godt.

Alle har deres forskelligheder, og det er noget, som der skal være plads til!
Jeg ved, fra egen erfaring, at det kan være svært så lære andre at kende, da man ikke kender deres grænser. Lige pt har jeg været meget nervøs for, om de personer jeg er omgivet af, kan lide mig. Man ved aldrig, hvad de tænker om en. Jeg må bare tage en til ad gangen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar