tirsdag den 17. juni 2014

Bitch?

Kender I det, når en person som man har en stor tillid til, siger noget, der kommer helt bag på en?
Det med at personen har en pligt til ikke at sige sådan nogle ting, men laver en udtagelse for at lære en nogle vigtige ting i livet? - Jeg kender det, eller jeg har for nylig fået kendskab til det.

Jeg har en god ven, som jeg snakkede med for nylig. Vi snakkede om personlighed, og personer vi kendte generelt. Pludselig siger han noget, der kommer helt bag på mig. Han fortæller mig, at han synes, at den og den person er en bitch, og at man ikke kan se, hvem de er som person, fordi de dækker sig ind i så meget make-up. Jeg var virkelig mundlam! Det var slet ikke noget, som jeg havde set komme. Men jeg var glad for, at han kunne sige sin mening, da den både gjorde mig glad, men også bevist om, hvor tæt man kan være med andre mennesker. At man kan fortælle dem ting, der ligger en tæt til hjertet, og at de så lytter.


“The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.” - Bob Marley

Ingen kommentarer:

Send en kommentar