tirsdag den 10. juni 2014

Sommer, sommer og sol

Hold da op hvor er det varmt udenfor! Det er omkring de 20 grader, og jeg kommer til at svede som en gris - ved godt at de ikke sveder. Solen er så varm, at jeg er nød til at ligge under vores røde paraply, da vi ikke har en parasol. Græsset er næsten så haveartigt, som det kan være. Fuglene synger højt. Blomsterne har masser af farve. Desuden kommer min 17 års fødselsdag snigende. Jeg regner med, at invitere nogle af vennerne med hjem til kagemand/vandbakkelse.
Én ting jeg dog ikke har gjort endnu, det er, at have haft bikini på. Jeg ved ikke lige, hvornår det bliver - eller om det overhovedet bliver.

(Vil gerne sige, at min blog skal handle mindst muligt om skolen, men jeg skal op til mundtlig årsprøve i matematik torsdag) 

Jeg har været en del sammen med en af mine venner fornyeligt. Det har været virkelig hyggeligt! Jeg synes bare, at jeg har fået et helt nyt indblik i en anden familie, hvilket er noget, som jeg virkelig har nydt. Det er altid spænende at se ind i andres liv. Opdage nye ting. Nye måder at gøre ting på. 

Jeg ved, at det har været en uge siden, at jeg har skrevet blog, men måske er det en god ting - jeg skriver for det meste også, når der er problemer, eller når mit hoved er ved at eksplodere af tanker. Lige pt. synes jeg, det går ret godt. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar