mandag den 23. juni 2014

24/7 en lang sommerferie

Jeg har haft fri omkring en uge, og jeg kan ligeså godt være ærlig. Jeg keder mig. Jeg keder mig virkelig meget. Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal lave. Jeg har ikke tålmodighed til at ligge ude og slikke sol. Jeg kan ikke ligge ned hele dagen, for hvis jeg gør, får jeg ondt i ryggen. En del af veninderne er stadig på efterskole, dog er de snart færdige, men der er stadig et godt stykke tid til. Jeg har været ude og løbe flere gange, men det er begrænset, hvor langt jeg kan løbe. Jeg har lyst til sødesager, og så tænker jeg på at bage, men jeg ved ikke, hvad jeg skal bage. Jeg tænker på at tegne, men jeg ved ikke hvad, jeg skal tegne. Jeg tænker på at tage ud og shoppe, men så kommer jeg til at bruge penge, som jeg ikke har råd til at smide væk. 
Jeg kan mærke, at det bliver en MEGET LANG sommerferie, da der ikke er så mange planer - hvilket jeg nok skal blive glad for alligevel. Jeg skal til Sverige, jeg skal noget med familien på fredag, jeg skal holde min fødselsdag og være sammen med veninderne fra efterskolen. Men indtil videre så keder jeg mig ret meget, men måske bliver det bedre hen ad vejen? Jeg tænker hellere for lidt at lave end for meget, når man har ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar