tirsdag den 27. maj 2014

Et sort hul

Inden i er et stort sort hul, der fylder det hele i min krop. Jeg føler mig så ensom og fortabt, og alt dette på grund af et meget stort tab. Så min blog får nok den helt store tur den kommende tid. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, jeg ved ikke, hvordan jeg skal beskrive mine følelser. Jeg ved ikke, hvordan det hele skal ende. Jeg ved ikke, om jeg har gjort det rigtige.
Jeg har det som om, der er noget inden i mig, der spiser mig indvendig, og som der graver og spiser af mit kød, indtil der kun er knogler og skin. Jeg er ikke så vild med øjenkontakt lige pt. for så har jeg det bare med at smile udvendigt, men indvendigt er jeg ved at dø langsomt. Jeg har ikke brug for, at der er nogen, der skælder mig ud. Jeg har bare brug for et kram og nogle dybe vejrtrækninger og noget tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar