søndag den 4. maj 2014

Klar?

Nej, jeg er ikke klar. Jeg skal lige i bad og derefter i min tøj. Make-up og hår skal også sidde rigtigt.
Min bonussøster skal konfirmeres i dag. Hun er meget spænd og glæder sig virkelig meget. Hun skal holde konfi sammen med min kusine, så det bliver spændende, hvordan det kommer til at forløbe. Jeg har lagt hendes make-up og neglelak. Så det ser bare godt ud! 

Jeg har ret travlt i de her to uger. Jeg var til konfi i går, jeg skal i dag, jeg skal til 80 års næste lørdag og endnu en konfi søndag. Desuden har jeg lektierne, som jeg skal have lavet.


I fredags var jeg i biograften med 5 af mine klassekammerater. En af drengene, Morten, havde en masse gavekort, som han gerne ville dele med os, så ja.. vi fik lov til at tage med. Vi så pompeii, den var faktisk rimelig god. Jeg sad ved siden af Aske, hvor jeg nok, en del gange, prikkede til ham, for at kunne snakke og kommentere. (Træls som jeg nu er :D ) 
Det var virkelig hyggeligt. Det er ikke en aften, som jeg kommer til at glemme så hurtigt. Desuden fik jeg også en knoppers for at tage med, hvem kan dog sige nej til en knoppers!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar