fredag den 23. maj 2014

Kill me

Piger er snedige
piger er snu
piger knuser hjerter
piger har lus
Pas nu på, for hjerte kan brække
piger har evnen til at snakke

Vi lever i en verden, hvor der altid er en vinder og en taber. I dette tilfælde er det mig, som er taberen, men også det tilfælde, hvor der ikke rigtig er nogen vinder. Jeg er en person, som ikke burde have evnen til at snakke. Jeg burde holde at for mig selv og grave mig min egen grav. Jeg er ked af det hele, som jeg har gjort og kommer til at gøre. Jeg ønsker ikke at flå noget i stykker, jeg ønsker så mange ting. Jeg har bare lyst til at skyde mig selv - så simpelt er det. Jeg vil ikke skabe splid og had. Følelsen når en af de person som man elsker aller højest hader en er ubeskriveligt! Jeg står på en båd, hvor jeg kan vælge at blive på eller drukne, og jeg vælger det sidste.
Jeg vil ikke længere snakke med de personer, som jeg gør ondt. Kun når der er nødvendigt. Jeg vil ikke gøre det til en større ting, end det reelt er, jeg kan bare ikke mere. Jeg tager taber-hatten på, og så må det være, som det er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar