søndag den 11. maj 2014

Ord og bror

Vi lever i en verden, hvor vi skiller tingene ad med ord. Kage er noget man spiser, det er noget, der helst gerne må være sukker i, det er noget de fleste mennesker elsker - om det så er brunkage eller drømmekage. Ordet familie er de personer, som har set en vokse op, det er nogle der støtter en gennem livet, de elsker en og passer på en. Indenunder ordet venner ser man bånd der knyttes. Det er personer, som elsker en, for den man er, som respekterer en. De for en til at føle sig speciel og ønsket ligesom ens familie.

Min bror og jeg har altid været som hund og kat. Vi har altid skændes, men det er ikke noget, som vi kan længere. Min bror flyttede hjemmefra her i januar, så nu er det bare mig. Men lige siden han flyttede, har vores bånd blevet stærkere. Når vi kører i bilen sammen, så er vi begyndt at synge sammen, vi snakker om alt - især om kærlighed. Vi deler ting nu. Vi snakkede om kærester, flirter, sex og om at putte i dag. Det er noget, som jeg er glad for, at vi kan snakke om sammen. Det er virkelig bare det bedste.

Aske har fået en ny trøje, hvilket er noget stort, han får aldrig nyt tøj. (Virkelig random)

Det har lige været Eurovision. Jeg så det sammen med ni personer fra min klasse. Det var virkelig hyggeligt, og jeg var meget glad for, at jeg tog med til det. Så tak for det venner!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar