tirsdag den 27. maj 2014

Hvad har du på hjerte?

Som sagt så har jeg mistet en af mine gode venner på grund af noget rod, som jeg fik lavet. Hvilket også vil sige, at der nu er en mindre til at læse min blog, en mindre at tale med og en mindre at snakke personligt med. Jeg kan ikke kigge ind i de blå øjne mere, jeg kan ikke få et ord i af munden. Det gør ondt - virkelig ondt inden i.

Jeg ved ikke, hvad mine læsere tror om mig. Jeg ved, at min blog har været ret dramatisk på det seneste, men jeg er ikke død. Jeg kender mig selv nok til at vide, at jo, jeg kunne finde på at skade mig selv, men jeg er også bevidst om, at det i dette tilfælle ikke var det rigtige at gøre. Jo jeg har/har været meget nede og har haft det som Palle alene i verden, men jeg ved også, at jeg har en masse veninder, som jeg kan skrive til, hvis alt er sur og hårdt - som livet er engang imellem. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar