torsdag den 17. april 2014

Regn, regn, regn

Det regner denne påske dag. Det er koldt udenfor og det blæser kraftigt.
Jeg snakker lige pt. med to af mine venner. Aske og Misser(Kristian). Vi burde gå i krig med DHO (Dansk historie opgave), men drengene vil gerne game lidt.
Jeg kan ikke lade vær med at tænke, at allerede har spillet en del i påskeferien, men hvad ved jeg?
Vi hygger en del, hvilket er noget, som jeg virkelig holder af. Jeg har lidt en drøm om, at vi kunne bo under samme tag, måske bare i én uge. Klassen har snakket om at tage i sommerhus i sommerferien, men altså jeg ved ikke helt, om jeg skal med. Det skulle gerne være to dage efter min fødselsdag, så jeg tror ikke, at jeg skal noget.
Stafet for livet. Det er nu noget, som jeg skal til pga. presset fra min mor og især Misser. Det går nu også til et godt formål.
Jeg har ikke så meget at skrive, for jeg har ikke rigtig nogen følelse indeni kroppen lige nu. Jeg er tom.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar