lørdag den 5. april 2014

Bus tur hjemad

Hver mandag, onsdag og fredag har jeg muligheden for, at sidde i bussen med en af mine klassekammerater. Han er en person, der elsker at diskutere, hvilket var træls i starten men som er blevet til noget, jeg holder virkelig meget af.
I fredags snakkede vi om vores eks kæreste, hvordan vi blev kærester med den, og hvordan forholdet sluttede. Det var virkelig hyggeligt, og jeg kunne mærke kærlighed kulleren, fra dengang jeg var forelsket.
Jeg blev ikke ked af det, som jeg nok ville have været før i tiden. Jeg tænkte tilbage på mit forhold på en god måde. Men kun forholdet. Jeg vil aldrig nogen sinde tilgive min eks kæreste for at gøre det forbi med mig. Han gjorde det forbi med mig, hvilket jo var fint nok, hvis han alligevel var pisse ligeglad med mig, men måden han gjorde det på, var mere smertefuldt end noget andet.
Jeg snakker ikke så meget om det, for jeg ønsker at glemme det. Alligevel vil jeg gerne sige tak til Nicolai for ville høre på mig og mine tumpede historier. Det er ikke altid, han viser forståelse eller parti tager, men det er alligevel rart at snakke om. Det er bare noget, som gør min dag bedre.

Jeg håber andre har sådan en person også. En person man kan snakke med om forskellige ting uden sådan at tale om det senere hen. Han er en god ven og god til at lytte.
Han deler, og jeg deler. Han lytter, og jeg lytter. Sådan skal det fungere.

Længe leve offentlig transport og venskaber. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar