lørdag den 5. april 2014

Hygge med klassekammerater og storebror

Weekenden er nu sat i gang. (Eller det var den i går...) Det er lørdag, og dagen i går var overal forventning virkelig virkelig god og hyggeligt!
Det startede ud med, at jeg mødte min bror efter skole hjemme ved mor. Vi kørte så ud med mor og hendes kæreste Jesper, til en middag de skulle til. Derefter gik turen hen til Niels' (min bror) lejlighed, hvor jeg skulle aflevere min matematik aflevering (Jeg var bange for, at vi ikke nået hjem til afleveringstiden). Herefter skulle vi skal lige køre hen til atletik banerne, fordi Niels ville snakke med en af hans venner Frederik (Jeg går også til atletik med ham). Så skulle vi bare hjem til far, og her spillede vi Minecraft. Misser og Aske kom med i spillet, og så kom Nicolai og Daniel med ind i vores server. Vi snakkede samtidig på Skype. Det var virkelig hyggeligt, og noget jeg bestemt vil gøre igen. Jeg tror faktisk, at det har været den bedste dag i denne uge. Så tog drengene (og måske Nanna) et game lol. Min bror og jeg tog også et game Counterstrike.




I dag skal vi så fejre min fars fødselsdag. Han har fødselsdag på tirsdag. Derudover skal jeg så lige have lavet lektier, men det er en mindre detalje.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar