lørdag den 19. april 2014

At blive kedelig?

Jeg vil gerne tilegne dette indlæg til Kristian engang kendt som Misser. En klassekammerat og vel også en ven. Du satte tankerne i gang hos mig.
Vi har gamet Minecraft endnu engang, og endnu engang begynde nogle af drengene at kede sig. Hvilket er forståelig. På denne kedsomhed gik min bygning i stykker - to gange. Jeg dømmer ikke nogen, jeg siger det bare. Jeg kan ikke lade vær med at spekulere på, om andet kan blive kedeligt ligesom Minecraft hen ad vejen. Jeg tænker på venskaber, samtaler etc. Er det også noget, som bliver kedeligt. At man, som person, lige pludselig bliver dumpet, fordi ens ven mener, man er blevet kedelig. Bliver jeg nogen sinde kedelig? Bliver jeg en dag droppet?
Jeg mener, at alle mennesker har noget hemmelig over sig. Jeg har mine, en del i fortiden, som nogle kender, men hvad når de/han/hun ved det hele? Vil de/han/hun så droppe en, fordi man ikke er mystisk mere, at man er blevet kedelig? Jeg har så mange spørgsmål om dette, men jeg regner ikke med at få svar på dem.
En tanke er jeg dog sikker på. De rigtige venner som kender dine hemmelighed, og som bliver hos dig, er juveler. Det er nogle, man skal holde af hele livet, for de accepterer en, for den man er - hvilket er noget som er uvurderligt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar