onsdag den 26. februar 2014

omgivet af det andet køn

Det er næsten 7 måneder siden min kæreste slog op. Over sms. På vores månedsdag. Nu er jeg "fri på markedet", som man siger. I piger ved, hvordan det er. Nu har jeg muligheden for at starte på en frisk, blive nyforelsket og have sommerfugle i maven. I hovedet er der en lille person, der ligner mig på en prik. Pigen kigger på fyrerne omkring mig, og siger om han er et go eller no go. Der er nu en kasse med drenge, der er en mulighed, men for at det kan ske, skal de også synes om mig. For at være ærlig savner jeg bare en at sove med, mine bamser holder ikke om mig, som en flirt eller kæreste ville gøre. Forever alone som en stor det af verdensbefolkning. Jeg vil ikke beklage mig, jeg vil bare vide, hvorfor det er så svært at finde en sød fyr. Maskulin, sød, sjov, flot hår og nogle fængende øjne. Jeg ved, at det er meget at spørge om. Kender I ikke det, når man sidder tæt ved det andet køn. Man kan mærke musklerne og varmen. Der er bare intet, som følelsen man får, når en dreng holder rundt om en. Men føler bare en bestemt tryghed. De fleste kvinder søger romantisk, så det er ikke så underligt, at jeg gør det. Jeg ser jo også så mange film med romantik. Hvis jeg skal være ærlig, så føler jeg kærlighedensfølelse gennem film. Jeg mærker, hvordan rollen fx får knust hjerte. Jeg græder tit over film. Jeg blev glad over andre film. Mine følelser får jeg fra historierne fra film. Hvilket lyder meget sært.. og forever alone. Når jeg flytter hjemme fra, kan jeg se mig selv med en kat, en stor seng, en romantisk film og is. Det er min fremtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar