lørdag den 15. februar 2014

Når filmen passer

Jeg skriver dette indlæg fra min mobil, så på forhånd siger jeg undskyld for stavefejl.
Jeg har lige set denne film /All about Steven/. Sandra Bullock spiller rollen som Mary. Mary er en meget klog og særlig kvinde. Hun laver krydsord til en lokal avis, hvor hun bliver fyret fra, fordi hun har lavet en krydsord med hendes blind date Steven, som efter hendes opfatning gik godt. Steven er en flot fyr, der har en mor, der kender Marys mor. (deres forældre har sat dem sammen på blind daten) Han arbejder ved nyhedskanalen CCN, hvor han er kameramand. Hun følger så efter Steven, fordi hun mente, at han sagde, at han ville have hende med ud til deres live-udsendelser. Mary får øjnene på for, at Steven måske alligevel ikke er vild med hende... lallalala filmen fortsætter, og filmen slutter.
Det jeg vil frem til er, at jeg synes, at jeg minder om hende. Hun er underlig og helt sin egen, hun gør det, som hun vil. Hun er ja.. mega sød! Jeg er nok ikke så klog/god hukommelse/alvidende, men jeg ser bare mig selv i den rolle. Jeg vil gerne anbefalde den!

Til noget helt andet. Jeg snakkede med en ven fornylig.Vi snakkede om vores forældre, det at være skilsmissebarn. Han er lige blevet det, han forældre blev skilt i december, så han "ny" indenfor "faget". Jeg fortalte min historie til ham og om dominoeffekten af skilsmisse. Det var rart at snakke(skrive) om det. Jeg havde en følelse af, at han kom til at kende mig en smule mer. Rart.
Jeg kommer lige fra efterskole, og jeg synes bare ikke, at venner er det samme mere. Dem der ikke er fra efterskolen, kender mig ikke sådan rigtigt.. Kun overfladen. Jeg har mange søde venner og veninder, men forstår de mig på samme måde? Ser de på mig på en anden måde? Gode spørgsmål som jeg ikke kan besvare.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar