onsdag den 5. februar 2014

Dansk - Danish

Følelsen når man står i brusekabinen med det varme vand rislende ned over sig. Man begynder at tænke over tingene, og det er som om, at tiden er gået i stå. Lyden fra vandet bliver nærmest usynlig.
Jeg er den her fase, hvor jeg ikke synes, at jeg har brug for en kæreste eller en flirt, for når jeg har så fantastiske venner og veninde og min dejlige bedste ven, så har jeg følelsen af, at jeg ikke har brug for andet. Jeg har også min dejlige familie, som giver mig al den kærlighed, som jeg har brug for.
Fyren fra Bulgarien vil jeg nu kigge tilbage på som en fase også. Det var jo ikke kærlighed som sådan. Bare en random person der gjorde indtryk på mig, og som der lyttede til mig.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil frem med det. Jeg siger det bare, for at.. ømm.. ja..

Jeg har lidt en følelse af, at mit liv er gået en smule i stå, men jeg ved da også, hvordan jeg skal kunne få den i gang igen. Tag til fester (hvilket jeg aldrig gør) og vær sammen med efterskole vennerne. Min bedste ven og veninde savner mig også, så måske skulle jeg tage en tur hen til dem?
Gør livet til en oplevelse i stedet for en ting.

“Cry. Forgive. Learn. Move on. Let your tears water the seeds of your future happiness.”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar