søndag den 3. august 2014

Årsdag

Det er snart et år siden, at min ekskæreste slog op med mig over mobil på vores 7 måneders dag. Jeg var knust og vred indeni. Jeg var såret over, at jeg ikke betød mere for ham end det, men et eller andet sted var det jo fint nok, for det har gået bedre og bedre for mig. Med ham på slæb ville have været et mareridt.
Det tog mig tid at komme over ham, det har været en ''lang'' rejse. Jeg skulle igennem trinnene.
  1. Være ked af det 
  2. Være sur 
  3. Bagtale med veninderne 
  4. Være skide sur 
  5. Fortryde alt med ham 
  6. Få venindernes råd 
  7. Glemme ham
  8. Lad ham flyde ud langsomt med alt mit lort 
Først var jeg så ked af, at jeg havde brug 7 måneder på en fyr, som måske i sidste ende ikke kunne lide mig, for den jeg var - men hen ad vejen er jeg blevet klogere.Jeg slettede ham overalt, fordi jeg havde læst i WOMEN, at det var den bedste måde, at komme over ham. Jeg kan ikke sige, om det virkede, for jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med, men altså det har taget mig godt et år at være helt færdig. Jeg har ikke haft tænk på ham i flere måneder, så jeg har det bare dejligt indeni. Jeg har dog haft en overvejelse om at skrive til ham her d. 23 august for at skrive, at det nu er et år siden han slog op. Jeg har slet ikke snakket med ham i et år, så det ville sådan været sjovt at minde ham om.
Mine venner og veninder har altid sagt, at han aldrig har været så god ved mig, og nu er det bare min tur til at finde glæden igen. Og jeg er godt på vej. Jeg har fået nogle super dejlige venner, en ny bedste ven og bare fundet roen og trygheden igen. Jeg snakker stadig med mine efterskole veninder, som jeg håber, vil være der hele livet.

Anden lille update 

Det er min fødselsdag. Jeg fylder 17 år. Jeg har fået nogle dejlige gaver indtil videre, og det er bare skønt! Jeg skal også i sommerhus med mine venner fra klassen, vi skal bare rigtig hygge! Dog er der en ting, der bekymre mig, men jeg må tage det, som det kommer.

- Totalt random billede 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar