lørdag den 1. november 2014

Novelle konkurrence

Kære mennesker der læser dette fantastiske indlæg på denne blog. Jeg har ikke skrevet så meget på det seneste, men jeg ville fortælle jer alle, at jeg har deltaget i en novelle konkurrence om identitet.
Jeg har længe ville gøre noget lignede, men jeg har aldrig rigtig set muligheden være der. Jeg skrev på en novelle, jeg har fået kritik på den, men jeg har også fået ros.

Novellen handler om en pige, som ikke ved hvem hun er. En veninde har hendes dagbog, og som prøver på at rydde op i pigens liv, selvom hun er død.

Jeg har ikke de helt store chancer for at vinde. Men en ting er sikkert. Man kan ikke vinde, hvis man ikke forsøger på at vinde. Vinderen får novellen i en novellesamling og en bogudgivelse. Jeg ser frem til at vide, om jeg har vundet, eller om jeg skal lægge penslen på hylden. Jeg vil ikke selv mene, at den er dårlig, men måske er den ikke så gennemført, som jeg havde set den være.
Tiden må bare vise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar